Akademija linkovnih umjetnosti
Pomoć za Pretraživanje e-kolegija

Društvena praksa / Social Practice

Cilj kolegija je razumijevanje društveno angažirane umjetničke prakse kao medija za izradu umjetničkog djela kroz praktični rad baziran na istraživanju i procesu, i teorijsku analizu različitih umjetničkih praksi, društvenih konteksta i uloge suvremene umjetnosti. Studenti_ce će kroz predmet biti osposobljeni konceptualizirati umjetničke, kulturne i društvene okolnosti, realizirati projekt i steći profesionalne umjetničke vještine. 


Nastavnica: Andreja Kulunčić

Kompjutorska animacija 1

Proces stvaranja animacije u 3D animacijskom programu Maya ( modeliranje i animiranje) kao virtualna skripta za potrebe učenja i ponavljanja učenja i vježbi studenata na odsjeku za animirani film i nove medije  pri ALU Zagreb, a i drugim studentima svakako

Teacher: Goce Vaskov

Eksperimentalna animacija 1. i 2.

Predmet Eksperimentalna animacija se veže uz glavni umjetnički predmet Nove umjetničke prakse te se provodi kroz praktične vježbe kako bi studenti stekli mogućnost analiziranja eksperimentalnog animiranog filma i sposobnost konekstualiziranja vlastitih postupaka.


KEMIJA 1


U okviru kolegija studenti usvajaju temeljna kemijska znanja i principe koji su im potrebni za razumijevanje struke i daljnji studij.Sadržaj predmeta: Građa atoma (razvoj teorija; elektronska konfiguracija elemenata i periodni. Kemijska svojstva elemenata. Anorganski spojevi po skupinama periodnog sustava. Kemijske veze i građa molekula (teorija valentne veze, teorija molekulskih orbitala, ionska veza, metalna veza). Međumolekulske sile. Plinsko stanje: (plinski zakoni, kinetička molekularna teorija plinova). Tekuće stanje. (fazni prijelazi, otopine, koligativna svojstva otopina). Čvrsto stanje. Kristalni sustavi. Osnove kemijske termodinamike i termokemije.Kemijska kinetika. Kemijska ravnoteža (disocijacija kiselina i baza, hidroliza soli, puferi, topljivost, redoks ravnoteže). Elektrokemija (galvanski članci, elektroliza). Seminari: Kemijski simboli i formule. Međunarodni sustav jedinica. Računanje kvantitativnih odnosa kod čistih tvari. Računanje kvantitativnih odnosa pri kemijskim reakcijama. Topljivost.
Vježbe: Važniji laboratorijski pribor i njegova primjena. Rastavljanje homogenih i heterogenih smjesa. Kemijski zakoni. Otopine i otapala u restauratorsko-konzervatorskoj praksi. Kemijska ravnoteža.
U sklopu kolegija obrađuju se i osnove analitičke kemije: temeljni pojmovi vezani uz kemijsku analizu, primjena koncepta kemijske ravnoteže na analitičke probleme, osnove gravimetrijske i volumetrijske analize, standardne otopine, indikatori, titracije, spektrofotometrijska određivanja te primjena osnovnih analitičkih principa u suvremenim analitičkim metodama.
Na seminarima se konkretnim problemskim zadacima vezanim za restauratorsko-konzervacijsku praksu ilustriraju pojedine teme obrađene na predavanjima. Tijekom rada u laboratoriju studenti usvajaju osnovne tehnike laboratorijskog rada, razvijaju vještine eksperimentiranja te se upoznaju s osnovnim analitičkim tehnikama i postupcima kemijske analize.

Nove umjetnicke prakse

Nove umjetničke prakse, kroz kombinaciju praktičnih vjezbi, tematskih i straživačkih zadataka i susreta s domaćim i stranim suvremenim umjetnicima nastoji studentima približiti problematiku i strategije suvremene prakse. Studenti uče kontekstualizirati, predstavljati i razvijati vlastitu praksu. Nastava se održava u obliku seminara, prezentacija, posjeta galerijama i kroz niz praktičnih zadataka. Studenti razvijaju vlastiti rad po tematskim projektima. Teme mogu biti npr: * zvuk, glas, govor (1. i 2. godina), * originalnost/multipli/ apropriacija 3. i 4. g. * aktivacija društvenog/ekonomije moći 3. i 4. g. * grad/prostor/ mapiranje 2., 3. i 4. g.

Nove umjetnicke prakse BA2

Nove umjetničke prakse, kroz kombinaciju praktičnih vjezbi, tematskih i straživačkih zadataka i susreta s domaćim i stranim suvremenim umjetnicima nastoji studentima približiti problematiku i strategije suvremene prakse. Studenti uče kontekstualizirati, predstavljati i razvijati vlastitu praksu. Nastava se održava u obliku seminara, prezentacija, posjeta galerijama i kroz niz praktičnih zadataka. Studenti razvijaju vlastiti rad po tematskim projektima. Teme mogu biti npr: * zvuk, glas, govor (1. i 2. godina), * originalnost/multipli/ apropriacija 3. i 4. g. * aktivacija društvenog/ekonomije moći 3. i 4. g. * grad/prostor/ mapiranje 2., 3. i 4. g.

Teacher: Nicole Hewitt