Istraživanje i vrednovanje učinkovitosti e - učenja na primjeru linearnog programiranja
Uvođenje informacijsko - komunikacijskih tehnologija u obrazovne ustanove doprinosi poboljšanju kvalitete provođenja nastavnog procesa među učenicima. Informacijske tehnologije su važne u razvoju raznih znanstvenih disciplina, tako i matematike, što omogućava njihovu široku primjenu. Matematički sadržaji u velikom dijelu su apstraktni što otežava njihovo razumijevanje. Računalo može pomoći u njihovoj vizualizaciji. "Dok objekti iz redalnog života dolaskom na ekran postaju apstraktni, matematički objekti na ekranu postaju konkretni".(Lestre)
Ovaj kolegij sadrži linearno programiranje. Formuliran je problem linearnog programiranja, povijesni razvoj, osnovne metode za rješavanje, klasična simplex metoda i novija metoda nunutarnje točke. Objašnjeni su i softverski paketi za rješavanje problema linearnog programiranja. Uz pomoć Geogebre ilustriran je interaktivni način rješavanja dvodimenzionalnih problema linearnog programiranja što bi trebalo pridonijeti boljem razumijevanju nastavnog gradiva.