Upravljanje prihodima

Uvod u upravljanje prihodima: od tradicionalnih pristupa formiranja cijena do suvremenih sustava upravljanja prihodima; Strateške poluge upravljanja prihodima u hotelu: cijena i trajanje boravka. Proces optimiziranja prihoda i prodajnih cijena; Računovodstvo tržišnih segmenata kao osnovica za formiranje prodajnih cijena; Alokacija općih troškova putem Activity based costing metode; Formiranje cijena koštanja tržišnih segmenata u hotelsko-turističkim objektima; Formiranje i prilagodba prodajnih cijena za različite kanale prodaje i tržišne segmente; Value-based formiranje cijena – uvažavanje percepcije vrijednosti usluga od strane gostiju; IDeaS i ORMS (Opera Revenue Management Systems) MICROS-Fidelio – softveri za upravljanje prihodima u hotelijerstvu. Primjena upravljanja prihodima u smještaju, hrani i piću, sportu, zabavi, spa, resortima, tematskim parkovima, golf industriji. Tjedno i mjesečno izvještavanje profitnih odjeljenja.