Kursthemen
KEMIJA
Dragi učenici ovdje možete naći poveznice na prezentacije i materijale izrađenu u sway-u nastavnih sadržaja iz navedene cjeline.
- Na poveznici možete pogledati videozapis o francuskom kemičaru Antoine Laurent de Lavoisier-u utemeljitelju suvremene kemije.
- Testu možete pristupiti jedanput.
- Testu možete pristupiti jedanput.
SVOJSTVA I VRSTE TVARI
Dragi učenici vaš zadatak je da u nekom od digitalnih alata (bubbl.us, MindMesiter izradite mentalnu mapu na temu Tvar.
U izradi mentalne mape možete koristiti sadržaj iz udžbenika sa 26. i 27. stranice i materijalima sa sljedeće poveznice https://moj.izzi.hr/DOS/604/1074.html
U pdf-u se nalazi rubrika sa elementima i kriterijima vrednovanja mentalne mape.
Dragi učenici ovdje vam se nalaze poveznice na sadržaje koje smo odradili u školi.
Dragi učenici na sljedećoj poveznici nalazi vam se Sway o podjeli tvari na smjese tvari i čiste tvari.
Dragi učenici klikom na poveznicu pristupate materijalima izrađenim u Sway-u vezanim uz iskazivanje sastava smjese.
Dragi učenici, na sljedećoj poveznici nalaze vam se materijali za Odjeljivanje sastojaka homogene i heterogene smjese.
Dragi učenici,
šaljem vam poveznicu s materijalima za kisele, neutralne i lužnate otopine.
Dragi učenici,
molim vas da prema smjernicama napišete izvješće izvedenog praktičnog rada: Korozija željeza.
U PDF-u imate elemente i kriterije vrednovanja.
Dragi učenici vaš zadatak je da:
a) u Excelu i/ili Meta-Chartu izradite grafikon na temelju rezultata praktičnog rada koji smo radili na satu vezanog uz promjene agregacijska stanja tvari (31., 32. stranica u radnoj bilježnici).
b) U digitalnom alatu Chemix-u nacrtate aparaturu izvedenog pokusa.
U pdf-u vam se nalaze rubrike s elementima i kriterijima vrednovanja.
Dragi učenici, ovdje možete naći videozapis o tome kako u Chemix-u nacrtati aparaturu za filtraciju.
Dragi učenici ovdje možete pogledati videozapis o tome kako nacrtati aparaturu za destilaciju u Chemix-u.
Dragi učenici ovdje možete pogledati videozapis o tome kako nacrtati aparaturu za odjeljivanje dviju tekućina koje se međusobno ne miješaju niti međusobno reagiraju.
Dragi učenici ovdje možete pogledati videozapis kako nacrtati aparaturu za sublimaciju u alatu Chemix.
Dragi učenici,
molim vas da u digitalnom alatu Chemix nacrtate aparature za:
1. Razdvajanje smjese kuhinjske soli i joda (sublimacija)
2. Filtraciju
3. Dekantaciju
U PDF-u imate rubriku po kojoj ću vrednovati radove.
Dragi učenici,
molim vas da do 18.1.2021. predate izvješće o izvedenom praktičnom radu kod kuće.
U PDF-u vam se nalaze elementi i kriteriji vrednovanja.
Dragi učenici oni koji žele mogu u Chemix - u nacrtati dobivanje bezvodnog natrijeva acetata koji smo radili u školi i ovdje mi predati svoj rad.
Drahi učenici koji za zadaću imate napraviti praktični rad Prirodni indikator - sok crvenog kupusa molim vas da mi izvješće praktičnog rada predate ovdje do 18.1.2021.
U PDF - u imate upute za pisanje izvješća
Dragi učenici ovdje vam se nalaze pitanja i zadaci za ponavljanje za drugu pisanu provjeru znanja.
GRAĐA TVARI I PROMJENE TVARI
Dragi učenici na sljedećoj poveznici možete pristupiti prezentaciji na temu Građa atoma.
Dragi učenici sljedećoj poveznici možete pristupiti prezentaciji na temu Kemijski elementi i simboli kemijskih elemenata.
Dragi učenici sljedećoj poveznici možete pristupiti prezentaciji na temu Periodni sustav elemenata.
Dragi učenici sljedećoj poveznici možete pristupiti prezentaciji na temu Izotopi.
Dragi učenici sljedećoj poveznici možete pristupiti prezentaciji na temu Građa elementarnih tvari.
Dragi učenici sljedećoj poveznici možete pristupiti prezentaciji na temu Građa kemijskih spojeva.
Dragi učenici sljedećoj poveznici možete pristupiti prezentaciji na temu Imenovanje i kemijske formule kemijskih spojeva.
Dragi učenici putem poveznice možete pristupiti sadržaju prezentacije.
Dragi učenici putem poveznice možete pristupiti sadržaju prezentacije.
Dragi učenici putem poveznice možete pristupiti sadržaju prezentacije.
Dragi učenici putem poveznice možete pristupiti sadržaju prezentacije.
Dragi učenici putem poveznice možete pristupiti sadržaju prezentacije.
Dragi učenici, ovdje možete naći pitanja i zadatke za ponavljanje za treću pisanu provjeru znanja. LP
- Dragi učenici, ovdje možete naći pitanja i zadatke za ponavljanje za treću pisanu provjeru znanja.
Dragi učenici testu možete pristupiti samo jedanput.
Dragi učenici testu za ponavljanje možete pristupiti samo jedanput. Rješavanje testa je ograničeno na 7 minuta.
Dragi učenici testu za ponavljanje možete pristupiti samo jedanput. Rješavanje testa je ograničeno na 7 minuta.
Dragi učenici testu za ponavljanje možete pristupiti samo jedanput. Rješavanje testa je ograničeno na 7 minuta.
Dragi učenici testu možete pristupiti samo jedanput. Rješavanje testa je ograničeno na 7 minuta.
ZRAK, VODA I TLO
Dragi učenici putem poveznice možete pristupiti sadržaju prezentacije.
Dragi učenici putem poveznice možete pristupiti sadržaju prezentacije.
Dragi učenici putem poveznice možete pristupiti sadržaju prezentacije.
Dragi učenici putem poveznice možete pristupiti sadržaju prezentacije.
Dragi učenici putem poveznice možete pristupiti sadržaju prezentacije.
Dragi učenici putem poveznice možete pristupiti sadržaju prezentacije.
Dragi učenici testu za ponavljanje možete pristupiti jedanput. Vrijeme rješavanja testa je ograničeno na 23 minute.
Dragi učenici testu za ponavljanje možete pristupiti jedanput. Vrijeme rješavanja testa je ograničeno na 23 minute.
Dragi učenici testu možete pristupiti samo jedanput. Vrijeme rješavanja testa je ograničeno na 15 minuta.
Dragi učenici testu možete pristupiti samo jedanput. Vrijeme rješavanja testa je ograničeno na 15 minuta.
Dragi učenici testu za ponavljanje možete pristupiti jedanput. Vrijeme rješavanja testa je ograničeno na 23 minute.
Dragi učenici testu možete pristupiti jedanput. Vrijeme rješavanja testa je ograničeno na 23 minute.
Dragi učenici testu možete pristupiti samo jedanput. Vrijeme rješavanja testa je ograničeno na 15 minuta.
Dragi učenici testu možete pristupiti samo jedanput. Vrijeme rješavanja testa je ograničeno na 15 minuta.
CHEMIX
Dragi učenici na sljedećim poveznicama možete pogledati videozapise o crtanju kemijskog posuđa, pribora, piktograma opasnosti u digitalnom alatu Chemix.
UVOD
PIKTOGRAMI OPASNOSTI
CRTANJE POSUĐA, PRIBORA 1. DIO
CRTANJE POSUĐA, PRIBORA 2. DIO
CRTANJE POSUĐA, PRIBORA 3. DIO
CRTANJE POSUĐA, PRIBORA 4. DIO
CRTANJE POSUĐA, PRIBORA 5. DIO
CRTANJE OBLIKA
CRTANJE ZAGRIJAVANJA TEKUĆINE U EPRUVETI
CRTANJE ZAGRIJAVANJA TEKUĆINE U ČAŠI
Dragi učenici,
vaš zadatak je da u digitalnom alatu Chemix nacrtate:
a) stakleno posuđe i pribor (barem 15)
b) metalno posuđe i pribor (barem 5)
Svako posuđe treba imati ime. Rad predajte u jpg ili png formatu pod nazivom staklenoposudeimeprezime.
Dolje vam se u pdf-u nalazi rubrika po kojoj ću vrednovati rad.
Dragi učenici vaš je zadatak da u digitalnom alatu Chemix nacrtate:
a) keramičko posuđe i pribor (nacrtati barem 4)
b) uređaje za zagrijavanje (barem 2)
c) opremu, organske i druge tvari koje koristimo u biologiji (naći ćeš ih pod izbornikom Biology (barem 20)
Svako posuđe, pribor, uređaj treba imati naziv. Rad predate u jpg ili png formata pod nazivom keremickoposudeimeprezime.
Dolje vam se u pdf-u nalazi rubrika po kojoj ću vrednovati rad.
RADOVI UČENIKA - PPT, SWAY
Dragi učenici šaljem vam rubriku s elementima i kriterijima vrednovanja za izradtu PPT i/ili Sway-a na zadanu temu.
Molim vas da ovdje i predate svoje radove.
EXCEL I METACHART - UPUTE ZA RAD
Videozapis prikazuje kako u Excelu izraditi grafikon ovisnosti temperature zagrijavane vode o vremenu zagrijavanja
Dragi učenici u sljedećem videozapisu možete pogledati kako izraditi grafikon ovisnosti temperature zagrijavane vode o volumenu zagrijavane vode
Dragi učenici u sljedećem videozapisu nalaze se upute za izradu grafikona ovisnosti temperature zagrijavane vode o vremenu zagrijavanja u digitalnom alatu Meta-Chart.
Dragi učenici u sljedećem videozapisu nalaze se upute za izradu grafikona ovisnosti temperature zagrijavane vode o volumenu zagrijavane vode u digitalnom alatu Meta-Chart.
Dragi učenici vaš zadatak je da u Excelu ili MetaChartu izradite i predate dva grafikona:
Grafikon 1 koji će prikazivati promjenu temperature vode tijekom zagrijavanja prema podacima prikupljenim na satu (20. stranica u radnoj bilježnici).
Grafikon 2 koji će prikazivati promjenu temperature vode tijekom zagrijavanja različitih volumena vode prema podacima prikupljenim na satu (12. starnica u radnoj bilježnici)
Dolje vam se u pdf-u nalazi rubrika po kojoj će se grafikon vrednovati.
Popis literature