3.1. E-učenje ima mnogo lica: analiza primjera
Prema dolje navedenim pitanjima analizirajte dva predložena primjera tečajeva e-učenja. Zapišite svoja opažanja i predajte bilješke kao zadaću na sučelju (unesite svoj tekst u prozor koji se pojavljuje pod sadržajem aktivnosti nakon što kliknete na „Uredi zadaću“/“Edit my assignment”). Ovu aktivnost morate završiti kako biste mogli sudjelovati u Aktivnosti 3.3. Sudjelovanje u videokonferenciji.
Tečajevi za analizu:
- CARNetov online tečaj Igre u Moodle-u
 - Digitalni obrazovni materijal Matematika za srednje škole na Nacionalnom portalu za učenje na daljinu „Nikola Tesla“
 - Online tečaj o anatomiji tvrtke A.D.A.M. Education.
 
Ova pitanja mogla bi vam pomoći tijekom analize:
- Gdje je ovaj tečaj dostupan?
 - Možete li identificirati što učenici mogu naučiti tijekom tečaja? Je li to realno ako se uzmu u obzir nastavni materijali, vrijeme i aktivnosti/zadaća?
 - Postoji li obrazovni proces koji se može promatrati ili materijali koji su prilično loše odabrani?
 - Možete li prepoznati ijedan grupni rad? Ima li prostora za ljudsku interakciju?
 - Ima li voditelj svoju ulogu ili je tečaj samo za individualnu uporabu? Ako nema voditelja, kako se to reflektira na polaznika/korisnika?
 - Zahtijevaju li zadaci aktivnu ili pasivnu uključenost polaznika (na primjer, čitanje teksta i pisanje testova u usporedbi s kritičkim analizama tekstova i objavljivanje poruka na forumu)?
 - U kojem su formatu nastavni materijali? Je li im pristup jednostavan? Postoje li neki posebni tehnički zahtjevi za sudjelovanje u tečaju (npr. sistemska, softverska opremljenost)?
 - U kojem su obliku zadaće? Jesu li online?
 - Dobiva li polaznik povratne informacije tijekom tečaja. Ako da, na koji način? U kojem obliku (osobno/automatizirani odgovor, opisni/ocjena-skala)? Tko daje povratnu informaciju?
 
Vrijeme za izvršenje zadatka: 1 sat.