8.1. Gledati i analizirati video predavanja
Tehnike video prezentacije
Dobri i loši primjeri u izradi video prezentacije.
U ovom dijelu bavit ćemo se osnovnim prezentacijskim tehnikama koje su korisne u bilo kojem kontekstu u kojem profesor treba nešto prezentirati učenicima. No, naglasak će biti na e-učenju u okruženju u kojem se nastavnik obraća učenicima preko video zapisa.
Primjer lošeg video predavanja
Pogledajte donji video isječak i napravite bilješke na svom blogu o pogreškama koje ste uočili. Prema kraju isječka, pogreške ćemo izdvojiti i raspraviti – to zatim možete usporediti sa svojim bilješkama.
Ovaj YouTube video zapis je primjer video predavanja u kojem predavač radi nekoliko elementarnih pogrešaka.
Video isječak možete pogledati ovdje:
Vrijeme za izvršenje zadatka: 15 minuta.
Primjer dobrog video predavanja
Pogledajte video isječak koji prikazuje predavača koji drži dobro pripremljeno i dobro provedeno video predavanje:
Napišite kratki osvrt na svom blogu o tome kako vi možete ugraditi neke od ovih elemenata u izradi svojih materijala koje ćete raditi u sljedećim aktivnostima.
Ova načela dobrog predavanja su jednakovrijedna i kao smjernice za kratke video isječke ili obrazovne video zapise:
- Ako radite kratki video isječak u kojem pokazujete svoje lice na kameri: održavajte kontakt očima.
- Koju poruku želite prenijeti preko video isječka - koja mu je glavna svrha?
- Pokušajte u video uključiti interaktivne elemente koji bi uključivali učenike - kao što su izazov, kviz ili neki zadatak.
Vrijeme za izvršenje zadatka: 20 minuta.