Izbor medija
Sve što nas okružuje može biti i jest komunikacijski kanal tj. medij, a u medijima se oglašavamo.
Izbor medija ovisi :
Komunikaciji i ciljevima kampanje | Kako pojedini medij može doprinjeti komunikacijskom mixu? Kreativne mogućnosti u pojedinom mediju |
Konzumacija medija od strane pojedine ciljne skupine |
Vrijednost pojedinog kanala na našoj ciljnoj skupini |
Prednosti i nedostatci pojedinih medija
medij | prednosti | nedostaci |
TELEVIZIJA
|
Nacionalni medij – masovni doseg Mogućnost da se stvori željena Izvrstan za imidž kampanje & |
Velika zagušenost
|
TISAK
|
Jak utjecaj poruke zbog aktivnog korištenja Dobar za kompleksnije poruke, te kreativu Dnevnici su dobri za brzu i kratku komunikaciju |
Slab doseg
|
OUTDOOR
|
Mogućnost snažnih vizualnih poruka Emocionalni utjecaj kroz TV spot Pozicioniranje blizu mjesta kupnje ili |
Nemogućnost kompleksnije poruke Kampanje kratko traju
|
RADIO |
Troškovno efikasan na lokalnoj razini Fleksibilan/ kratki rokovi Regionalno targetiranje Kratki rokovi produkcije |
Samo audio doseg Nepostojanje audience measurementa Skupe nacionalne kampanje |
INTERNET |
multifunkcionalnost mogućnost povezivanja s ciljnom skupinom mogućnost prikazivanja proizvoda u kombinaciji sa zvukom jak utjecaj zbog aktivnog korištenja niska cijena produkcije i medija |
veliko zagušenje osrednji doseg teško je kvantificirati klikove po ciljanim skupinama |
OSTALI KOMUNIKACIJSKI KANALI sponzortvo, kino, mobilne poruke, direct mail, word of mouth |
Medijski plan – što ga čini dobrim?
1, Je li jasna ciljna skupina?
2. Da li periodi i težina prate ciljeve?
3. Je li unutar budžeta?