Pomoć za Pretraživanje e-kolegija

Istraživačko učenje

Ishodi teme: Polaznici objašnjavaju obilježja istraživačkog učenja. Polaznici procjenjuju sastavnice planiranja istraživačkog učenja. 

Opis teme: Tema se sastoji od dviju cjelina. U prvoj se cjelini opisuju obilježja istraživačkog učenja kao jednog od oblika aktivnog učenja. Druga cjelina prikazuje kako učitelj može pružiti podršku učenicima tijekom istraživačkog učenja planirajući različite stupnjeve podrške, diferencijaciju i vrednovanje te stvarajući odgovarajuće okružje.

Uvjeti za značku: ispunjena anketa Istraživačko učenje, prolazna ocjena na testu te prolazna ocjena na forumu Analiza primjera istraživačkog učenja.

Trajanje teme: od 12. ožujka 2020. u 17,00 sati do 1. srpnja 2020. godine u 17,00 sati.

·         Opis: https://loomen.carnet.hr/theme/image.php/lambda/feedback/1610352856/iconAnketa - istraživačko učenje

·         Opis: https://loomen.carnet.hr/theme/image.php/lambda/book/1610352856/iconObilježja istraživačkog učenjaKnjiga

·         Opis: https://loomen.carnet.hr/theme/image.php/lambda/quiz/1610352856/iconObilježja istraživačkog učenjaTest

·         Opis: https://loomen.carnet.hr/theme/image.php/lambda/book/1610352856/iconPodrška istraživačkom učenjuKnjiga

·         Opis: https://loomen.carnet.hr/theme/image.php/lambda/forum/1610352856/iconAnaliza primjera istraživačkog učenjaForum

·         Opis: https://loomen.carnet.hr/theme/image.php/lambda/forum/1610352856/iconPrimjer plana istraživačkog učenjaForum

·         Upitnik zadovoljstva edukacijom

·         Opis: https://loomen.carnet.hr/theme/image.php/lambda/feedback/1610352856/iconUpitnik zadovoljstva edukacijom Istraživačko učenjeAnketa

·         Potvrda o profesionalnom razvoju

·         Istraživačko učenjeCustom certificate

Ograničenje Nije dostupno dok nisu ispunjeni svi ovi uvjeti:

·         Aktivnost Anketa - istraživačko učenje je označena kao dovršena

·         Aktivnost Obilježja istraživačkog učenja je označena kao dovršena

·         Aktivnost Analiza primjera istraživačkog učenja je označena kao dovršena


Teacher: Irena Živko

Lutka u edukaciji


Ishodi učenja i studentske kompetencije:

Nakon položenog ispita iz ovog kolegija student će biti sposoban

- razumijevati značenje lutke u odgojnom procesu

- uspostaviti lutkom komunikaciju s djetetom s posebnim potrebama

- uvjeriti odgojiteljice i učiteljice o nužnosti uvođenja lutaka u nastavu

- voditi radionice o odgojnoj funkciji lutaka za djecu i/ili učitelje .

- razumijevati neverbalno iskazivanje djeteta kroz lutku

- stvarati kratke motivacijske prizore za rješavnje konflikata među djecom

- analizirati dječju kreativnost i njihova dostignuća

Sadržaj kolegija i tematskih jedinica:

1) Lutka u komunikaciji s djetetom

 - Lutka i dijete / Zašto lutka u odgoju, lutka u terapiji

 - Uloga lutke u ruci odraslog, uloga u dječjim rukama

 - Lutka kao posrednik, komunikator, djetetov povjerenik, prijatelj

 - Lutka u ulozi socijalizacije djeteta

2) Lutka kao dio didaktike umjetnošću i kroz umjetnost

 - Izrada i igranje vlastitom lutkom – izgrađivanje djetetovog samopouzdanja

 - Kurikularni ciljevi s lutkom

 - Lutka i jezik ( hrvatski / strani), i matematika, i priroda

 - Lutka i pokret, i muzika, i likovno-tehnička kreativnost

 - Proces od djetetove ideje do mini-predstave

 - Značenje procesa (za učitelja) i „predstave“ (za dijete)


Lutka u edukaciji

Ishodi učenja i studentske kompetencije:

Nakon položenog ispita iz ovog kolegija student će biti sposoban

- razumijevati značenje lutke u odgojnom procesu

- uspostaviti lutkom komunikaciju s djetetom s posebnim potrebama

- uvjeriti odgojiteljice i učiteljice o nužnosti uvođenja lutaka u nastavu

- voditi radionice o odgojnoj funkciji lutaka za djecu i/ili učitelje .

- razumijevati neverbalno iskazivanje djeteta kroz lutku

- stvarati kratke motivacijske prizore za rješavnje konflikata među djecom

- analizirati dječju kreativnost i njihova dostignuća

Sadržaj kolegija i tematskih jedinica:

1) Lutka u komunikaciji s djetetom

 - Lutka i dijete / Zašto lutka u odgoju, lutka u terapiji

 - Uloga lutke u ruci odraslog, uloga u dječjim rukama

 - Lutka kao posrednik, komunikator, djetetov povjerenik, prijatelj

 - Lutka u ulozi socijalizacije djeteta

2) Lutka kao dio didaktike umjetnošću i kroz umjetnost

 - Izrada i igranje vlastitom lutkom – izgrađivanje djetetovog samopouzdanja

 - Kurikularni ciljevi s lutkom

 - Lutka i jezik ( hrvatski / strani), i matematika, i priroda

 - Lutka i pokret, i muzika, i likovno-tehnička kreativnost

 - Proces od djetetove ideje do mini-predstave

 - Značenje procesa (za učitelja) i „predstave“ (za dijete)