Opcije upisa

Lutka u edukaciji

Ishodi učenja i studentske kompetencije:

Nakon položenog ispita iz ovog kolegija student će biti sposoban

- razumijevati značenje lutke u odgojnom procesu

- uspostaviti lutkom komunikaciju s djetetom s posebnim potrebama

- uvjeriti odgojiteljice i učiteljice o nužnosti uvođenja lutaka u nastavu

- voditi radionice o odgojnoj funkciji lutaka za djecu i/ili učitelje .

- razumijevati neverbalno iskazivanje djeteta kroz lutku

- stvarati kratke motivacijske prizore za rješavnje konflikata među djecom

- analizirati dječju kreativnost i njihova dostignuća

Sadržaj kolegija i tematskih jedinica:

1) Lutka u komunikaciji s djetetom

 - Lutka i dijete / Zašto lutka u odgoju, lutka u terapiji

 - Uloga lutke u ruci odraslog, uloga u dječjim rukama

 - Lutka kao posrednik, komunikator, djetetov povjerenik, prijatelj

 - Lutka u ulozi socijalizacije djeteta

2) Lutka kao dio didaktike umjetnošću i kroz umjetnost

 - Izrada i igranje vlastitom lutkom – izgrađivanje djetetovog samopouzdanja

 - Kurikularni ciljevi s lutkom

 - Lutka i jezik ( hrvatski / strani), i matematika, i priroda

 - Lutka i pokret, i muzika, i likovno-tehnička kreativnost

 - Proces od djetetove ideje do mini-predstave

 - Značenje procesa (za učitelja) i „predstave“ (za dijete)


Gosti nemaju pristup na ovaj e-kolegij, morate se prijaviti u sustav.