Istraživačko učenje
Ishodi teme: Polaznici objašnjavaju obilježja istraživačkog učenja. Polaznici procjenjuju sastavnice planiranja istraživačkog učenja.
Opis teme: Tema se sastoji od dviju
cjelina. U prvoj se cjelini opisuju obilježja istraživačkog učenja kao jednog
od oblika aktivnog učenja. Druga cjelina prikazuje kako učitelj može pružiti
podršku učenicima tijekom istraživačkog učenja planirajući različite stupnjeve
podrške, diferencijaciju i vrednovanje te stvarajući odgovarajuće okružje.
Uvjeti za značku: ispunjena anketa Istraživačko učenje, prolazna ocjena na testu te prolazna ocjena na forumu Analiza primjera istraživačkog učenja.
Trajanje teme: od 12. ožujka 2020. u 17,00 sati do 1. srpnja 2020. godine u 17,00 sati.
· Anketa - istraživačko učenje
· Obilježja istraživačkog učenjaKnjiga
· Obilježja istraživačkog učenjaTest
· Podrška istraživačkom učenjuKnjiga
· Analiza primjera istraživačkog učenjaForum
· Primjer plana istraživačkog učenjaForum
· Upitnik zadovoljstva edukacijom
· Upitnik zadovoljstva edukacijom Istraživačko učenjeAnketa
· Potvrda o profesionalnom razvoju
· Istraživačko učenjeCustom certificate
Ograničenje Nije dostupno dok nisu ispunjeni svi ovi uvjeti:
· Aktivnost Anketa - istraživačko učenje je označena kao dovršena
· Aktivnost Obilježja istraživačkog učenja je označena kao dovršena
· Aktivnost Analiza primjera istraživačkog učenja je označena kao dovršena
Lutka u edukaciji
Ishodi učenja i studentske kompetencije:
Nakon položenog ispita iz ovog kolegija student će biti sposoban
- razumijevati značenje lutke u odgojnom procesu
- uspostaviti lutkom komunikaciju s djetetom s posebnim potrebama
- uvjeriti odgojiteljice i učiteljice o nužnosti uvođenja lutaka u nastavu
- voditi radionice o odgojnoj funkciji lutaka za djecu i/ili učitelje .
- razumijevati neverbalno iskazivanje djeteta kroz lutku
- stvarati kratke motivacijske prizore za rješavnje konflikata među djecom
- analizirati dječju kreativnost i njihova dostignuća
Sadržaj kolegija i tematskih jedinica:
1) Lutka u komunikaciji s djetetom
- Lutka i dijete / Zašto lutka u odgoju, lutka u terapiji
- Uloga lutke u ruci odraslog, uloga u dječjim rukama
- Lutka kao posrednik, komunikator, djetetov povjerenik, prijatelj
- Lutka u ulozi socijalizacije djeteta
2) Lutka kao dio didaktike umjetnošću i kroz umjetnost
- Izrada i igranje vlastitom lutkom – izgrađivanje djetetovog samopouzdanja
- Kurikularni ciljevi s lutkom
- Lutka i jezik ( hrvatski / strani), i matematika, i priroda
- Lutka i pokret, i muzika, i likovno-tehnička kreativnost
- Proces od djetetove ideje do mini-predstave
- Značenje procesa (za učitelja) i „predstave“ (za dijete)
Lutka u edukaciji
Ishodi učenja i studentske kompetencije:
Nakon položenog ispita iz ovog kolegija student će biti sposoban
- razumijevati značenje lutke u odgojnom procesu
- uspostaviti lutkom komunikaciju s djetetom s posebnim potrebama
- uvjeriti odgojiteljice i učiteljice o nužnosti uvođenja lutaka u nastavu
- voditi radionice o odgojnoj funkciji lutaka za djecu i/ili učitelje .
- razumijevati neverbalno iskazivanje djeteta kroz lutku
- stvarati kratke motivacijske prizore za rješavnje konflikata među djecom
- analizirati dječju kreativnost i njihova dostignuća
Sadržaj kolegija i tematskih jedinica:
1) Lutka u komunikaciji s djetetom
- Lutka i dijete / Zašto lutka u odgoju, lutka u terapiji
- Uloga lutke u ruci odraslog, uloga u dječjim rukama
- Lutka kao posrednik, komunikator, djetetov povjerenik, prijatelj
- Lutka u ulozi socijalizacije djeteta
2) Lutka kao dio didaktike umjetnošću i kroz umjetnost
- Izrada i igranje vlastitom lutkom – izgrađivanje djetetovog samopouzdanja
- Kurikularni ciljevi s lutkom
- Lutka i jezik ( hrvatski / strani), i matematika, i priroda
- Lutka i pokret, i muzika, i likovno-tehnička kreativnost
- Proces od djetetove ideje do mini-predstave
- Značenje procesa (za učitelja) i „predstave“ (za dijete)