Planiranje nastave i metodike nastavnog procesa u strukovnom obrazovanju
Cilj kolegija
Cilj kolegija je osnažili postojeće i stjecati nove pedagoške i stručno metodičke kompetencije nastavnika, uočiti vezu između strategija učenja i poučavanja, višestrukih inteligencija i stilova učenja te njihov utjecaj na motivaciju i samostalnost učenika u učenju s naglaskom na praktičan pristup.
Ishodi učenja
Nakon uspješno završenog modula polaznik će moći:
● Unaprjeđivati vlastitu pedagošku praksu u kontekstu strukovnog obrazovanja, struke i suvremenog društva (primijeniti teorijske spoznaje u vlastitoj nastavnoj praksi i razvijati svoj pristup);
● Preuzeti odgovornost za organizaciju, implementaciju i evaluaciju procesa učenja i poučavanja.
- Nastava usmjerena na učenika,
- Strategije poučavanja; suradničko učenje, strategija doživljaja, iskustveno učenje,
- Refleksija,
- Motivacija,
- Stilovi učenja i višestruke inteligencije,
- Planiranje nastavnog procesa,
- Praćenje i vrednovanje,
- Suvremene tehnologije i nastava na daljinu.
Vremenski plan tečaja: predavač određuje vremenske rokove za rješavanje zadataka. Broj sati: 50. Termini u kolegiju biti će postavljeni sukladno početku provedbe kolegija
Evaluacija: svaka tema ima evaluacijski listić, a pojedine teme i različite oblike formativnog vrednovanja (kviz, zadaća, radionica i forum). Digitalne značke postavljene su za svaku temu. Omogućeno je praćenje dovršenosti.