• Proizvod

    Na ovom nastavnom satu, učenici će ostvariti sljedeće ishode:

    • raspraviti o poznatim markama proizvoda na tržištu
    • razlikovati naziv, znak/logo i slogan tvrtke od naziva, znaka i slogana marke
    • identificirati marku proizvoda kao jednog od važnih čimbenika prepoznatljivosti gospodarskog subjekta
    • nabrojiti osnovne elemente marke proizvoda
    • razlikovati znak marke od zaštitnog znaka marke
    • izraditi naziv, znak/logo i slogan marke svoga proizvoda

    Učenici će se na primjeru tvrtke Nike upoznati s nazivom tvrtke, logotipom i sloganom. Uočit će razliku logotipa i slogana tvrtke od logotipa i slogana marke. Naziv tvrtke „Nike“ ima pripadajući znak/logotip te slogan „Just do it.“, a  naziv marke te tvrtke je „Air Jordan“ sa različitim znakom od znaka tvrtke te sloganom marke „Just feed them.“

      

       


Generiranje poduzetničke idejeSegmentacija tržišta