Opcije upisa

Kurikulum i nastava fizike

Kvalitetno učenje i poučavanje prije svega ovisi o učeničkom shvaćanju ciljeva učenja, odnosno razumijevanju postignuća koja se od njih očekuju. Učenicima su neophodna saznanja o tome što učiti i kako se učenje mjeri i vrednuje. Dobro utvrđena odgojno–obrazovna postignuća daju učenicima uputu što se od njih očekuje i usmjeravaju ih na način samovrednovanja napredovanja. Nastavnici, između ostalog, na temelju očekivanih postignuća odlučuju o primjeni određene nastavne strategije, odnosno o nastavnim metodama, postupcima i sociološkim oblicima rada s učenicima, koji će poduprijeti njihovo učenje prema željenim postignućima.
Relevantna istraživanja ukazuju da je za ostvarenje željenih ishoda učenja odlučujuće učeničko prilagođavanje osobnog učenja očekivanim postignućima i nastavnoj strategiji izabranoj primjereno postignućima. Ta se istraživanja nastoje uvažiti u suvremenim kurikulumima učeničkom participacijom u oblikovanju kurikuluma. Stoga je potrebno pri organizaciji učenja u nastavi usmjeriti pozornost s jedne strane na približavanje očekivanih postignuća učenicima, a s druge strane na nastavne strategije koje će poduprijeti njihovo učenje prema željenim postignućima.



Gosti nemaju pristup na ovaj e-kolegij, morate se prijaviti u sustav.