Mali marketinški pojmovnik


Objašnjenje pojmova koje ćemo koristititi tijekom tečaja nalaze se u riječniku. Također, ukoliko niste pronašli traženi pojam možete ga sami dodati u riječnik.

Sie können das Glossar über das Suchfeld oder das Stichwortalphabet durchsuchen.

@ | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | Alle

Seite:  1  2  3  4  5  6  (Weiter)
  Alle

A

AIDA formula

akronim je sastavljen od početnih slova engleskih riječi: ATTENTION - pozornost, INTEREST - interes, DESIRE - želja, ACTION - djelovanje. Ta formula upućuje na kvalitetu dobre poruke, što znači da oglašavačka poruka mora izazvati pozornost, potaknuti interes i želju za kupnjom te utjecati na konkretno djelovanje poput kupnje određenog proizvoda.

Eingabelink: AIDA formula

ambalaža

sastavni je dio proizvoda, a uz dodatne marketinške napore može biti vrlo djelotvorna promocijska aktivnost.

Eingabelink: ambalaža

B

banner - oglasi

na mrežnoj stranici prikazuju oglašivačku poruku poslovnih subjekata

Eingabelink: banner - oglasi

Bonifikacija

Bonifikacija je odobrenje, poboljšanje, naknada, odšteta; najčešće u trgovini kao novčana naknada kupcu za oštećene artikle, robu lošije kvalitete od ugovorene itd. 

Eingabelink: Bonifikacija

brokeri

broker je licencirana osoba koja djeluje kao posredik u poslovima u transakcijama s imovinom izmedu kupaca i dobavljaca.Ne trguje s vrjednosnima papirima za svoj racun vec za racun komitenta.

Eingabelink: brokeri

C

cijena

je vrijednosni izraz neke robe ili usluge koju kupac mora dati u zamjenu za proizvod. Oblikuje se na temelju ponude i potražnje.

Eingabelink: cijena

clipping

izrezivanje vijesti iz časopisa, novina, revija, televizije i sl. te njihovo razvrstavanje

Eingabelink: clipping

D

distribucija

podrazumjeva kretanje proizvoda od proizvođača do krajnjeg potrošača

Eingabelink: distribucija

dizajn proizvoda

proces kreiranja veličine, oblika i sastava proizvoda te odgovarajućeg proizvodnog procesa i opreme koja je potrebna za njegovu provedbu. Rezultat ove kreativne kombinacije trebao bi biti proizvod čija su svojstva usklađena s potrebama potrošača.

Eingabelink: dizajn proizvoda

dubina proizvodnog programa

ukupan broj različitih varijanti proizvoda koji neki proizvođač proizvodi

Eingabelink: dubina proizvodnog programa


Seite:  1  2  3  4  5  6  (Weiter)
  Alle