Prvi riječnik
sveukupno popis roba i dobara
Caratteri speciali | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | TUTTI
Pagina: 1 2 3 (Successivo)
TUTTI
A |
|---|
Anegdotske zabilješketehnika promatranja i vođenja kratkih zapisa o ponašanju i radu učenika. U literaturi se još nazivaju tekuće bilješke i bilježenje „papir-olovka“ | |
arboretumumjetna šuma | ||
Č |
|---|
čempresvrsta stabla | |
D |
|---|
Dijagnostičko vrednovanjevrednovanje koje se provodi radi utvrđivanja kvalitete i razine učeničkoga znanja i vještina prije početka procesa učenja i poučavanja, npr. na početku nastavne godine. | |
E |
|---|
e-dnevnikweb aplikacija za vođenje razredne knjige | |
Elementi vrednovanjaodgovaraju na pitanje što se vrednuje u pojedinome predmetu. Određeni su u kurikulumima nastavnih predmeta. | |
F |
|---|
formativno vrednovanjevrednovanje učeničkih postignuća koje se odvija tijekom učenja i poučavanja radi davanja informacija o učeničkome napredovanju i unaprjeđivanja budućeg učenja i poučavanja, radi poticanja učeničkih refleksija o učenju, radi utvrđivanja manjkavosti u učenju, radi prepoznavanja snaga te radi planiranja budućega učenja i poučavanja. | |
K |
|---|
kompetencijesklop znanja, vještina i stavova u određenome području | |
Kriterijsko vrednovanjepodrazumijeva procjene o razinama postignuća učenika u odnosu na kriterije vrednovanja ostvarenosti odgojno-obrazovnih ishoda | |
Pagina: 1 2 3 (Successivo)
TUTTI