Upute za polaznike

Namjena tečaja

Tečaj je namijenjen svim učenicima ekonomskih škola za  nastavu marketinga.

Namjena ovog tečaja je višestruka:

a) može ga se koristiti u redovnoj nastavi marketinga kao dopuna klasičnoj face2face nastavi u učionici 

b) može se koristiti u online nastavi  

b)  može se koristiti kao pomoć svim učenicima budućim sudionicima natjecanja u disciplini Poduzetnik kao digitalni sadržaj za samoučenje

 Način učenja

Predviđena strategija rada  je samostalan rad. Tečaju možete pristupati neograničen broj puta te nesmetano raditi na njemu u vrijeme kada to vama najviše odgovara.

 Struktura i sadržaj

Cjelokupan sadržaj virtualne učionice biti će prikazan na početnoj stranici tj. naslovnoj stranici.

Tečaj je podijeljen u pet tematskih cjelina. 

  1.  Planiranje marketinga
  2. Istraživanje tržišta
  3. Segmentacija tržišta
  4. Marketinška strategija
  5. Marketinški splet
  6. Media plan
  7. Primjeri

Sadržaj svake tematske cjeline popraćen je različitim sadržajima. 

  • Sadržaj lekcije u obliku knjige ili stranice
  • Audio prezentacijama o sadržaju
  • Kvizovi za ponavljanje i samoprovjeru
  • Wiki dokument
  • Projektni zadatci                                                                                                      

                                                                   

Zadnji puta izmijenjeno: srijeda, 27. svibnja 2020., 21:23