Opcije upisa

METODIKA GLAZBENE KULTURE I

Ciljevi kolegija: osposobiti studente 4. godine učiteljskog studija za organiziranje i izvođenje nastave glazbene kulture u prva četiri razreda osnovne općeobrazovne škole te za vođenje različitih izvannastavnih aktivnosti iz područja glazbene umjetnosti.

Oblici izvođenja nastave: predavanja, metodičke vježbe na fakultetu, metodičke vježbe u osnovnoj školi

Obveze studenata tijekom nastave i načini njihovog izvršavanja: nazočnost na predavanjima i metodičkim vježbama; studenti su obvezni prisustvovati nastavnim satovima učitelja/učiteljica u vježbaonici fakulteta te održati jedan uspješan javni sat Glazbene kulture u nižim razredima osnovne škole; studenti su obvezni prije javnog sata poslati elektroničkim putem pisanu pripravu za izvođenje nastavnoga sata i doći na konzultacije na kojima će pjevati i svirati sadržaje vezane uz temu nastavnog sata

Uvjeti za potpis: nazočnost nastavi (predavanjima i metodičkim vježbama), uspješno održan javni sat Glazbene kulture u osnovnoj školi 

Teme: 

  • Glazbena kultura u osnovnoj školi
  • Koncepcijski modeli u nastavi glazbe u osnovnoj školi
  • Glazbeno područje u Nacionalnom okvirnom kurikulumu
  • Nastavni plan i program za nastavu glazbene kulture
  • Kurikulum nastave glazbene kulture
  • Pristup pjevanju u općeobrazovnoj školi
  • Učenje pjesme po sluhu
  • Slušanje glazbe kao nastavno područje
  • Sviranje u nastavi glazbe
  • Dječje glazbeno stvaralaštvo
  • Brojalice
  • Glazbene igre
  • Razvoj pedagoške misli i glazbenoga obrazovanja u 17., 18. i 19. stoljeću
  • Glazbeno obrazovanje i novi pedagoški pravci u 20. stoljeću
  • Europsko iskustvo u izradi kurikuluma nastave glazbe
  • Umjetnička glazba u nastavi glazbene kulture
  • Dječje pjesme u udžbenicima i pjesmaricama

Način polaganja ispita: prakični i pismenii kolokvij, završni ispit

Samostalni upis (Student)