Tema | Ime | Opis |
---|---|---|
Pravila ponašanja za sudionike na internetu | ||
Moodle-upute-za-učenike | ||
1. 2. 2021. Anketa za mlade talente | ||
Sat Razrednika | SmjerniceZaPocetakNastave | |
P1 Kućni red | ||
P2 Pravilnik o kriterijima za izricanje pedagoških mjera | ||
P3 Pravilnik o vrednovanju | ||
Problemi mladih u Slatini-upitnik | ||
Koronavirus | ||
Kako i gdje se informirati | ||
Kviz o koronavirusu | ||
Ostani doma | ||
Dopis roditeljima | ||
Prihvat učenika putnika | ||
Hrvatski jezik | Lektira za 1. razred | |
Vrednovanje usvojenosti odgojno-obrazovnih ishoda | ||
Mit u suvremenoj kulturi - izborni zadatak | ||
Bajka na filmu - izborni zadatak | ||
Usmena književnost u suvremenoj kulturi | ||
Grafiti | ||
Mem | ||
Lirska pjesma - osnovni pojmovi | ||
14. 12. Stilske figure - sinteza | ||
14. 12. Stilske figure - vježba | ||
17. 12. 2020. Interpretacija lirske pjesme - vježba | ||
21. 1. 2021. Interpretacija pjesama | ||
25. 1. 2021. Riječi u međusobnom odnosu | Sadržaj prezentacije prepišite u bilježnicu. |
|
11. 2. 2021. Struktura pripovjednog teksta: fabula, kompozicija, lik, pripovjedač | ||
11. 2. 2021. August Šenoa, Prijan Lovro (lektira) | Za ponedjeljak, 15. 2. 2021. pročitajte pripovijetku Prijan Lovro. Tekst je na priloženoj poveznici. |
|
Mit o Prometeju | ||
4. 6. 2021. Funkcionalni stilovi hrvatskoga jezika | Sadržaj prezentacije prepišite u bilježnicu. |
|
7. 6. 2021. Funkcionalni stilovi, vježba | ||
Njemački jezik (početnici) | Wortschatz zum Thema Weihnachten | |
11.02.2021. Deutsche Zahlen von 1 bis 100 | Mit diesem Video lernt ihr ganz schnell zählen und übt die Aussprache. |
|
Latinski jezik | Imperium Romanum | Naučite čitati tekst na str. 6 |
Imperium Romanum - audio | ||
Kriteriji ocjenjivanja | ||
1.deklinacija | ||
2.deklinacija | ||
Eneja i Troja | ||
Romul | ||
Glazbena umjetnost | Vokalna glazba | |
Novogodišnji koncert bečke filharmonije | Uživajte u glazbi! |
|
Podjela glasova | Linkovi za slušanje: 1. primjer: https://www.youtube.com/watch?v=Fgn8gZHJZzA 2. primjer: https://www.youtube.com/watch?v=nIN3IE3DHqc 3. primjer: https://www.youtube.com/watch?v=wPFiBQAfZtA 4. primjer: https://www.youtube.com/watch?v=LWY73CisMvY 5. primjer: https://www.youtube.com/watch?v=xtAltg0ZIrY 6. primjer: https://www.youtube.com/watch?v=vv12vxWrd7A 7. primjer: https://www.youtube.com/watch?v=yF4YXv6ZIuE 8. primjer: https://www.youtube.com/watch?v=lB6a-iD6ZOY |
|
TRADICIJSKA GLAZBA | ||
VJEŽBE ZA GLAS | ||
Ponavljanje | ||
Dnevnik slušanja -primjer | Analizirati pet klasičnih skladbi te jednu prema slobodnom izboru. Do kraja ožujka! |
|
Na svom putu | Kako ostati svoj u moru tuđih mišljenja, savjeta, pravila...poslušajte |
|
Likovna umjetnost | Vrste tema u umjetnosti 1 i 2 | Dragi 1A, ispravljam jučerašnju prezentaciju s izmijenjenim naslovom. Bavimo se temama u umjetnosti. Dodatne su upute na Teamsu. Lijep pozdrav! |
Različiti pristupi istoj temi | Videolekcija o različitim pristupima istoj temi, stavljam i na Loomen. Lijep pozdrav. |
|
Utjecaj konteksta na teme u umjetnosti | Dragi 1A, sve je u bilješkama ispod sladova, lijep pozdrav. |
|
Apstraktna forma | ||
Teme i pitanja za pisanu provjeru - 29.4. | Dragi 1a, stavljam vam i ovdje radni materijal za provjeru. Lijep pozdrav! |
|
Prezentacija 1 - motivi i teme u umjetnosti - nova verzija | ||
Prezentacija 2 - utjecaj konteksta na teme u umjetnosti | ||
Prezentacija 3 - apstraktna forma | ||
Prezentacija 4 - performans, hepening i body art | ||
Geografija | Fluvijalni procesi i reljefni oblici | Pročitajte sažetak nastavne jedinice iz udžbenika str. 52. - 55. |
Obalni reljefni oblici | ||
Oblikovanje meandra | ||
Obalni reljef | ||
Krški reljef | ||
Glacijalni procesi i reljefni oblici | ||
Eolski procesi i reljefni oblici | ||
Egzogeni procesi i reljefni oblici | Ponavljanje za pisanu provjeru 17.2.2021. godine |
|
Matematika | Tecaj iz matematike | |
Fizika | Zbrajanje vektora (sila) | Proučite prezentaciju kako bi naučili kakve su to vektorske veličine i kako se zbrajaju. To je proširenje i pojašnjenje gradiva iz udžbenika na stranicama 40, 41, 42,43 i 44. Zadatke postavljene u prezentaciji riješite u bilježnici. |
Slobodni pad | Proučite prezentaciju. Zaključke pokusa zapišite u bilježnicu. https://www.youtube.com/watch?v=8sspuSPXToU (Poveznicu kopirajte i pogledajte video.) Riješite zadatke iz zbirke: str. 37 - 1. zadatak 38 - 6. i 7. zadatak 39 - 1.;2. i 4. zadatak 40 - 7. zadatak |
|
Vertikalni i horizontalni hitac | https://edutorij.e-skole.hr/share/proxy/alfresco-noauth/edutorij/api/proxy-guest/8b109d99-b37e-4aa4-821c-ab1d3c48e3d6/html/1241_Vertikalni_hitac.html https://phet.colorado.edu/en/simulation/projectile-motion Proučite na edutoriju vertikalni i horizontalni hitac. Na simulaciji "Projectile Motion" napravite vježbu po uputama u priloženoj datoteci i napravite izvješće (po uputama). Izvješće napravite u Wordu i pošaljite na moj e-mail dragan.klement@skole.hr Vježbu trebate predati do početka drugog obrazovnog razdoblja. Poveznice morate kopirati. |
|
Sila trenja | Najprije putem poveznice pogledajte video lekciju. Video lekciju možete zaustavljati i praviti bilješke (prepišite tablice i nacrtajte grafove) u bilježnicu. Nakon pregledane video lekcije proučite priloženu PowerPoint prezentaciju i bilješke zapišite u bilježnicu. na kraju u bilježnici riješite zadatke 6. i 7. na stranici 46 u vašoj zbirci. https://www.youtube.com/watch?v=KjbYUMjrG1g&list=PLhsxke4L39LlAxAg0A01a-Y9OBrzSwcsS&index=10 |
|
Sila trenja - primjeri i zadaci | Proučite primjere i zadatke. Zadaci i primjeri kod njihala su za natjecanje. Nakon što proučite prezentacije pogledajte video lekciju, putem poveznice. https://www.youtube.com/watch?v=Fg_pTNtM-bo&list=PLhsxke4L39LlAxAg0A01a-Y9OBrzSwcsS&index=13 |
|
Energija , rad, snaga | 24. 3. 2021. Proučite video lekciju i riješite zadatke iz zbirke zadataka: Energija (str. 60 i 61): zadaci 1, 2, 3, 4, 5 Rad (str. 61,62,63): zadaci:1,2,3,4,6,7,8,9 Snaga (str. 64): zadaci: 1,2,3,6 Ne morate ništa slati već ćemo analizirati na prvom satu uživo. |
|
Zakon očuvanja energije-skejt park | Prouči upute za simulaciju "Skejt park". Odradi vježbu za slijedeći sat. Izvješće o vježbi pošalji na moj mail "dragan.klement@skole.hr". Slijedeći sat ćemo raspravljati o onome što ste naučili. Prouči u rubrici što ću bodovati i kako. |
|
Kemija | Čvrste tvari - kristali | |
Ponavljanje i priprema za pisanu provjeru znanja | ||
Rješenje zadataka - ponavljanje 2ppz | ||
17.12.2020. Metalna veza i imenovanje anorganskih spojeva | Pozdrav! U ovoj mapi se nalaze rezultati 2 provjere znanja. Pogledajte ih i ako imate kakvih pitanja slobodno me pitajte. Na teamsu će te potvrditi da ste vidjeli poruku tako da ocjene mogu unijeti u dnevnik. Ovdje su i materijali i upute za rad. Sretno |
|
21.1.2021.Nazivlje kemijskih spojeva | ||
28.1.2021. Ponavljanje | ||
11.2. 2021. Struktura molekula | ||
Rezultati 3ppz | ||
15.4.2021. Kemijski račun | ||
Zadaci 4ppz | ||
Rezultati 4 ppz | ||
Biologija | 18.12.2020. Uvod u ekologiju | Poštovani, u mapi se nalaze: dokument s ishodima i aktivnostima za učenike koje trebate izvršiti, prezentacija - "Uvod u ekologiju" te dokument sa zadacima za provjeru ostvarenosti ishoda, koje trebate riješiti. Lijep pozdrav, Dragana Medved |
22.1.2021. Organizacijske razine živog svijeta | Poštovani, u mapi se nalazi dokument s navedenim aktivnostima, koje trebate izvršiti, te prilogom 1, kao i dokument tj. radni listić koji trebate riješiti za provjeru ostvarenosti ishoda. Puno uspjeha u radu! Lijep pozdrav, Dragana Medved |
|
22.1.2021. Organizacija i funkcioniranje ekosustava | Poštovani, u dokumentu se nalaze aktivnosti za učenike, koje trebate izvršiti, prilog 1 te poveznice na video lekcije (i – nastava), Ministarstva znanosti i obrazovanja, – „Organizacija i funkcioniranje ekosustava 1. i 2. dio“ Puno uspjeha u radu! Lijep pozdrav, Dragana Medved |
|
29.1.2021. Životni uvjeti - Abiotički ekološki čimbenici | Poštovani, U mapi se nalazi dokument s navedenim aktivnostima, koje trebate izvršiti, te dodatnim nastavnim materijalom, kao i dokument u kojem su zadaci (istražite i objasnite), koje trebate riješiti. Puno uspjeha u radu! Lijep pozdrav, Dragana Medved |
|
5.2.2021. Životni uvjeti - Biotički ekološki čimbenici | Poštovani, U mapi se nalazi dokument s navedenim aktivnostima, koje trebate izvršiti, te dodatnim nastavnim materijalom, kao i dokument u kojem su zadaci koje trebate riješiti. Puno uspjeha u radu! Lijep pozdrav, Dragana Medved |
|
5.2.2021. Ekološka valencija | Poštovani, U mapi se nalazi dokument s navedenim aktivnostima, koje trebate izvršiti, te dodatnim nastavnim materijalom, kao i dokument u kojem je radni listić kojeg trebate riješiti. Puno uspjeha u radu! Lijep pozdrav, Dragana Medved |
|
12.2.2021. Životni uvjeti - ponavljanje | Poštovani, unutar priložene datoteke nalaze se zadaci koje ćete riješiti istraživanjem vama dostupnih izvora informacija (učenje otkrivanjem). Rješenja zadataka napišite u bilježnice. Provjerite radne listiće i zadatke koje ste riješavali u prethodnim temama, tijekom online nastave, ako niste izvršili sve zadatke, imate vremena nadoknaditi propušteno. Pošto se sljedeći tjedan vraćamo u školu (prema mojim dosadašnjim saznanjima) pregledat ću vam zadatke i radne listiće koje ste trebali riješavati tijekom online nastave. Lijep pozdrav, Dragana Medved |
|
4.6.2021. Prilagodbe organizama na životne uvjete - prirodna selekcija i bioraznolikost | Poštovani! U mapi se nalaze: dokument s ishodima i aktivnostima za učenike, prezentacija te radni listić, koji trebate riješiti. Želim vam puno uspjeha u radu! Lijep pozdrav, Dragana Medved |
|
Tjelesna i zdravstvena kultura | 16.12. Vježbe za statičku, eksplozivnu i repetitivnu snagu | |
16.12. Motorički testovi | ||
23.12. Vježbe za razvoj motoričkih sposobnosti | ||
20.1.2021. Vježbe za razvoj repetitivne, statičke i eksplozivne snage | ||
27.1.2021. Vježbe za razvoj motoričkih sposobnosti | ||
10.2.2021. Tjelesne aktivnosti uz primjenu mobilne aplikacije | ||
Vjeronauk | Kršćanski moral- 3.12. | |
Kršćanska objava, 21.1. | ||
Posebnosti Biblije, 28.1. | ||
Kako čitati Bibliju | ||
Ponavljanje, 4.6. | ||
Etika | GIK Etika 1 | Ovdje su teme kojima ćemo se baviti |
kriteriji ocjenjivanja |